טיולים עם ילדיםמגזין

פארקים של דיסנילנד בעולם – רשימת כל הפארקים הכי מומלצים

יש המון בפארקים של דיסנילנד בעולם שיכולים לתת לכם חוויה עוצרת נשימה עם הרפתקאות בלתי נשכחות. באנו לעשות לכם סדר עם הרשימה המנצחת של פארקים בדיסני בכל העולם, בואו נצא לדרך!

רשימת פארקים מומלצים של דיסנילנד

להלן הרשימה הכי טובה:

  1. דיסנילנד פארק, קליפורניה, ארצות הברית פארק הדגל של דיסני, שנפתח ב-1955, מציע קסם נוסטלגי וקלאסי. עם אטרקציות מיתולוגיות כמו “אוצרות הקריביים” ו”רכבת הרים של מכרות ההרים הצוקיים”, לצד מופעים מרהיבים ומצעדים צבעוניים, דיסנילנד הוא חובה לכל חובב דיסני.
  2. Magic Kingdom, פלורידה, ארצות הברית ממוקם במתחם וולט דיסני וורלד הענק, Magic Kingdom מציע את המיטב של דיסני. עם טירת הקסמים המפורסמת, אטרקציות נושאות פרסים כמו “הקוסם מארץ עוץ” ו”מירוץ הרכבות של הפו הדוב”, ומגוון רחב של אפשרויות בידור, פארק זה הוא בחירה מושלמת למשפחות.
  3. Tokyo Disneyland, יפן הפארק היפני המצליח מתהדר בעיצוב ייחודי, איכות שירות יוצאת דופן ותשומת לב מופלאה לפרטים הקטנים. אטרקציות בלעדיות כמו “פו הדוב – מסע דרך היער” ו”טירת החלומות של סינדרלה” הן רק חלק מהקסם שמחכה לכם כאן.
  4. Disneyland Paris, צרפת עם נופים מרהיבים, גרסאות אירופאיות של אטרקציות קלאסיות ומתחמים ייחודיים כמו “כיכר היקום של ג’ורג’ לוקאס”, דיסנילנד פריז מציע טעימה של קסם דיסני בלב אירופה. אל תחמיצו את המצעדים המרשימים והמופעים המושקעים, פארק דיסנילנד פריז נחשב ללא ספק לאחד הפארקים המובילים ביותר בעולם של חברת דיסני.
  5. Hong Kong Disneyland, סין למרות שהוא הפארק הקטן ביותר של דיסני, הונג קונג דיסנילנד מפצה בקסם, יופי והרפתקאות. עם אזורים ייחודיים כמו “מסע אל היקום של באז שנות האור” ו”כפר המוצקטרים”, פארק זה מציע חוויה מקסימה עם ניחוח אסייתי מיוחד.
  6. Shanghai Disneyland, סין הפארק החדש ביותר של דיסני משלב את המיטב של המותג עם אלמנטים תרבותיים סיניים מסורתיים. עם טירת דיסני מעוצבת מחדש, אטרקציות מתקדמות כמו “פיראטי הקאאיב: יד הגורל” ואזור ייחודי בשם “גן ההרפתקאות של וויני הפו”, זהו פארק חובה לחובבי דיסני וסין כאחד.

בין אם אתם מחפשים חוויה קלאסית וקסומה, או שילוב של מסורת ומודרנה, פארקי דיסנילנד ברחבי העולם מציעים משהו מיוחד לכל מבקר. עם אינספור רגעים בלתי נשכחים, אתם יכולים להיות בטוחים שהחלום שלכם יתגשם בכל אחד מהפארקים האגדיים האלה. אז חגרו חגורות, וצאו להרפתקה קסומה בעולמות הקסומים של דיסני.

5/5 - 1 הצבעות

כתבות אחרונות

Back to top button
×