מגזין

פארקי מים מומלצים בדובאי – הרשימה ששווה לכם להכיר!

בדובאי יש המון פארקי מים נהדרים ונשאלת השאלה, במה כדי לבחור?

הכנו לכם רשימה מנצחת של פארקים המים הכי שווים שיש לעיר המיוחדת להציע עם כל מה שצריך להכיר לפני שמגיעים!

רשימת פארקי המים המומלצים בדובאי

פארקי המים המדהימים של דובאי – הרפתקאות רטובות במדבר

דובאי, העיר הקוסמופוליטית השוכנת לחופי המפרץ הפרסי, ידועה בשילוב המרתק של מסורת ומודרניות. בין גורדי השחקים המרהיבים, המרכזים המסחריים היוקרתיים ואתרי התיירות המפורסמים, תמצאו גם מגוון פארקי מים מדהימים המציעים הרפתקאות רטובות ומרעננות. הנה כמה מפארקי המים המומלצים ביותר בדובאי:

  1. אקווהונצ’ר (Aquaventure): ממוקם בתוך מלון האטלנטיס היוקרתי בדובאי,  פארק מים אטלנטיס דובאי הוא פארק המים הגדול והמפורסם ביותר בעיר. עם למעלה מ-30 מגלשות ואטרקציות מים, זהו יעד חובה לחובבי ריגושים. אל תחמיצו את “Poseidon’s Revenge”, “Zoomerango” ואת הגלישה המיוחדת דרך מנהרת הכרישים.
  2. ווילד ווארי (Wild Wadi): שוכן מול מלון ג’ומיירה ביץ’ המפורסם, ווילד ווארי מציע 30 אטרקציות מים מסעירות. הפארק בעיצוב ערבי מסורתי מהווה נקודת ציון בולטת בנוף העירוני של דובאי. אטרקציות פופולריות כוללות את “Jumeirah Sceirah”, “Tantrum Alley” ואת בריכת הגלים.
  3. לגונה ווטרפארק (Laguna Waterpark): השוכן בלה מר, לגונה ווטרפארק משלב בין חוויית פארק מים לבין נופים מרהיבים של חוף הים. עם מגוון מגלשות, בריכות, אזור ייעודי לילדים ואפילו חוף מלאכותי, זהו מקום מושלם למשפחות. אל תחמיצו את “The Manta” ואת “Constrictor”.
  4. לגו לאנד (Legoland Water Park): חלק מפארק השעשועים לגו, לאב לאנד מיועד לילדים בגילאי 2-12. יש בו יותר מ-20 מגלשות ואטרקציות מים בנושא לגו, לצד פעילויות בנייה והרכבה. אטרקציות מובילות כוללות את “Build-A-Raft River”, “Joker Soaker” ואת “Wave Pool”.
  5. ימה ווטרפארק (Yas Waterworld): נמצא באבו דאבי, כשעה נסיעה מדובאי, פארק הזה שווה את ההגעה אליו. הוא מציע מבחר עצום של 43 אטרקציות, מגלשות ומתקנים לכל הגילאים, כולל הידרומגנטיק-טורנדו הראשון בעולם. אל תחמיצו את “Falcon’s Falaj”, “Dawwama” ואת “Cannon Point”.

בשורה התחתונה

דובאי היא עיר עם המון אטרקציות מים נהדרות, בין אם זה פארקי המים שלה, או חווית חוף, מומלץ לשריין מקומות מראש בעיקר בעונת התיירות – ולא לשכוח לבוא עם אנרגיה חיובית שכל המשפחה תהנה 🙂

5/5 - 1 הצבעות

כתבות אחרונות

Back to top button
×