מה עושים בכל יעד

מה עושים באורלנדו – אטרקציות מומלצות וטיפים ששווה להכיר!

מה עושים באורלנדו - המדריך המנצח

אורלנדו, פלורידה, עיר הנרדפת לבידור והרפתקאות, מציעה מספר עצום של אטרקציות ופעילויות למבקרים בכל הגילאים מה עושים באורלנדו אתם שואלים? אנחנו עונים!. אורלנדו, הידועה בפארקי השעשועים המפורסמים שלה בעולם, מתגאה גם במגוון רחב של חוויות תרבות, חוצות וקניות. מדריך זה מתעמק באטרקציות שחובה לבקר ופנינים נסתרות של אורלנדו, ומבטיח שהטיול שלכם יהיה לא פחות מקסום.

מה עושים באורלנדו רשימת אטרקציות

להלן הדברים שיש לעשות באורלנדו

פארקי שעשועים באורלנדו

המוניטין של אורלנדו כבירת פארק השעשועים של העולם הוא ראוי. Walt Disney World Resort הוא נווה מדבר רחב ידיים של כיף עם ארבעת פארקי השעשועים שלו: Magic Kingdom, Epcot, Disney’s Hollywood Studios וממלכת החיות של דיסני. כל פארק מציע חוויה ייחודית, מקסם אגדות קלאסי ועד אטרקציות ומופעים חדשניים.

אתר הנופש יוניברסל אורלנדו הוא יעד נוסף שאסור לפספס, במיוחד עבור חובבי סרטים והרפתקאות. ביתם של אולפני יוניברסל פלורידה, איי ההרפתקאות ומפרץ הגעש עם נושא המים, זהו מקום מפלט לחובבי ריגושים ולמעריצי הארי פוטר. עולם הקוסמים של הארי פוטר, המשתרע גם על אולפני יוניברסל וגם על איי ההרפתקאות, הוא ביקור חובה בגלל החוויות הסוחפות שלו והאטרקציות המרתקות שלו.

גילוי וכיף מעבר לפארקי השעשועים

בעוד שאורלנדו מפורסמת בפארקי השעשועים שלה, ההיצע של העיר משתרע הרבה מעבר. דיסקברי קוב מציע חוויה אינטימית וייחודית עם חיים ימיים, בה המבקרים יכולים לשחות עם דולפינים, לשנרקל בין דגים טרופיים, ולהירגע בחופים חוליים.

למי שמתעניין בנפלאות המדע והטכנולוגיה, מרכז המדע של אורלנדו מציג תערוכות אינטראקטיביות ומופעי פלנטריום מרתקים. מתחם המבקרים של מרכז החלל קנדי, במרחק נסיעה קצרה מאורלנדו, מציע מסע מעורר השראה דרך תוכנית החלל של אמריקה, כולל הזדמנות לפגוש אסטרונאוט.

קניות, אוכל ובידור בשפע

סצנת הקניות של אורלנדו מתאימה לכל טעם ותקציב. מהבוטיקים היוקרתיים בקניון ב-Millenia ועד למותגי המעצבים המוזלים ב-Orlando International Premium Outlets, חובבי קניות ימצאו הרבה כדי לספק את תשוקתם הקמעונאית.

סצנת האוכל בעיר מגוונת באותה מידה. המבקרים יכולים ליהנות מכל דבר, החל מארוחות גורמה במסעדות יוקרה ועד לסעודה נינוחה ואפשרויות שירות מהיר ברחבי פארקי השעשועים והעיר. לערב של בידור וסעודה, דיסני ספרינגס ויוניברסל סיטיווק מציעים שפע של אפשרויות, ממסעדות נושא ועד מקומות למוזיקה חיה.

הרפתקאות חוצות ונפלאות טבע

עבור חובבי טבע וחובבי טבע, אורלנדו מציעה פארקים ואגמים רבים. צא לסיור ציורי בסירה דרך שרשרת האגמים של פארק החורף או חקור את היופי הטבעי של מרכז פלורידה אוורגליידס בסיור בסירת אוויר.

פארק אגם איולה במרכז העיר אורלנדו הוא מקום מפלט שליו עם המזרקה האייקונית וסירות הברבור שלו. לחוויה ייחודית בפלורידה, לכו ל-Gatorland כדי לפגוש תנינים וחיות בר מקומיות אחרות.

עושר תרבותי וכשרון אמנותי

סצנת התרבות של אורלנדו תוססת וצומחת. מרכז ד”ר פיליפס לאמנויות הבמה מארח מופעים בברודווי, קונצרטים ומופעי מחול. חובבי אמנות יעריכו את מוזיאון אורלנדו לאמנות ואת מוזיאון מורס לאמנות אמריקאית, ביתם של האוסף המקיף ביותר בעולם של זכוכית טיפאני.

אירועים ופסטיבלים עונתיים

לוח השנה של אורלנדו עמוס באירועים ופסטיבלים עונתיים. מפסטיבל הפרחים והגנים הבינלאומי של אפקוט באביב ועד לילות האימה של ליל כל הקדושים ביוניברסל בסתיו, תמיד קורה משהו מיוחד. תקופת החגים קסומה במיוחד, עם קישוטים ואירועים חגיגיים ברחבי פארקי השעשועים והעיר.

מלונות נהדרים

אורלנדו מצוידת להתמודד עם זרם התיירים עם מגוון רחב של מקומות לינה. מאתרי נופש יוקרתיים ומלונות ידידותיים למשפחות ועד מוטלים בתקציב נמוך, יש מקום לינה לכל העדפה ותקציב. העיר נגישה בקלות גם דרך נמל התעופה הבינלאומי של אורלנדו ומקושרת היטב באמצעות תחבורה ציבורית ורשתות כבישים.

אורלנדו היא עיר דינמית שמבטיחה הרפתקאות, בידור וחוויות בלתי נשכחות. בין אם אתם מבקרים בשביל פארקי השעשועים או בשלל האטרקציות האחרות, אורלנדו מציעה משהו שישמח בו כל מבקר.

דרגו את הפוסט
Back to top button
×